Ben de Eylül’den beri deniyorum kızlar. Ocak ayında özel bir hastanede klomenle tedaviye başladım yumurta gelişmedi bile Şubat Mart femera+ovitrelle kullandım yine olmadı Ramazan’da ara verdim bayram sonu tip fakültesine gittim hormon testinde prolaktinim yüksek çıktı bir ay dostinex kullandım şükür düştü prolaktin dünde rahim filmi çektirdim eşimde de sperm testi verdi Pazartesi sonuçları göstereceğiz. Bu süreçte neler kullanmadım neler, ek takviyeler vitaminler bitki çayları bal karışımları ovulasyon testleri bilmem neler neler. Bi süre herseye ara vereceğim ocak ayına kadar kendimi dinlendirme kararı aldım çok yoruldum yıprandım çünkü. Allah yardımcımız olsun