Aysennn5555 Kızlar 6 aylık hamileyim trendyolda 650 TL olmuş sizce almalı mıyım çalışan bir anne olarak
annesinin_beybisi Aysennn5555 kaçtan düştü bilmiyorum ama 650 tl pahalı bence . çalışıyormuşsunuz alın size lazim olucaktir illaki
Bimucizeee Aysennn5555 cok pahali 330 tlye de var hemde ikili miletus elektrkli gogus pompasi yaz cikar
Askiletotomsu Aysennn5555 çok pahalı canım Böyle bi indirim pekte indirim sayılmaz giydirim bence 😂😂😂 başka markaya yönel Kiviyi ovuyorlar
Askiletotomsu Bimucizeee sağlam süt çıkarıyor mu acaba Bı saatte anca saganlar var bir de çünkü Meme ucunu yara yapmakla birlkte
findiklibadem Askiletotomsu gögüs pompalarında markanın önemi var mı bilmediğimden soruyorum manuel olsa olmaz mı neden elektrkli
Bimucizeee Askiletotomsu bilmiyorum kullanmadim ama fiyat uygun trendyoldan bakabilirsin kullanici yorumlarina
Aysennn5555 findiklibadem marka önemli en iyisi Philips avent diyorlar ama çok pahalı lansinohu da çok övüyorlar çalışan olduğum İçin sürekli kullanacağımdan elektrikli düşünüyorum manuel zorluyor
Askiletotomsu findiklibadem manuel sizi yorar Vakumlu alın olmazsa .. Vakum gücüyle kendi çeksin o da alternatif
findiklibadem Aysennn5555 markanın neden önemli oldugunu sorabilir miyim yanlış anlamayın bilmediğimden 😅
Deleted4445656 Aysennn5555 e bebekte 800 küsürlüydü bence baya düşmüş kaçırmamak gerek herkes yorumlarında çok memnun bende almayı düşünüyorum
aden_ https://ty.gl/miqw6tbovf Kızlar ben bunu öneririm medikalden geliyo diğer markalardan hiç hiçbir farkı yok bütçeye uygun çift başlıklı elektrikli kademeli göğüs pompası annemin eşi eczacı o önerdi isterseniz bir bakın düşünenler ben bunu aldım çok çok iyi alet fotoğraf da atabilirim isteyen olursa