Gezginmuallime Kızlar sezeryan olalı 5 gün oldu dün bantı çıkarttık bugün ilk defa bi bakayım dedim yaranın üstünde hafif kabartı ve dikiş izi üstünde hafif kırmızılıklar var arada yanma da oluyor Bu normal mi ?