gzleyll Hala Kum döküyorum 15.Haftada başlamıştı 30 haftalık oldum devam ediyor.. Benim daha öncede taş öyküm. var. Bol su içiyorum İlk Öğrendiğimde idrar yolu Enfeksiyonu için ilaç vermişti acildede rahatlatmak için serum taktırmışlardı Şuanda da sancılarımın olduğu oluyor ama geçiyor. Korkmayın Geçiyor su içerek. geçmiş olsun