Gul_naz97 Merhaba hanımlar . İlk gebeliğim olduğu için biraz tecrübesizim . 32. Haftamdayım bi haftadır falan göbek deliğinde bazen de az üstünde ara ara ağrılarım oluşuyor . Sancı mıdır sizce bu ? Ya da bu durumu yaşayan var mı aranızda