Benimde eşim eczanede çalıştığı için yüksek doz olarak onu getirmişti ama doktor dozun fazla oldugunu bu kadara gerek olmadığını söyleyip folattro adinda folikasit yazmisti. Şuan 30 haftaligiz ilk 4 5 hafta kullanmistim bende çok şükür bir sıkıntımız yok