aylinnntrhn kızlar merak ediyorum da 29 haftalığız mide yanmalarını cok şiddetli yaşayanlar varmış ne zaman başlıyor bu olay veya herkeste olur mu?
Aybeniz_akkaya aylinnntrhn merhaba. Kesin olarak söyleyemem zamanı ama erken başladı bende. Herhalde 10. haftadan sonra falan. Gün içerisinde durmadan yanıyor midem. Gece de oluyor bazen. Hatta şu an bile yanıyor.
Beyzossb aylinnntrhn bogazıma kadar aci biber sürülmüş gibi bir yanma hissi 😅 doktorum gaviscon verdi çok yanınca içiyorum.
Nilperisi aylinnntrhn 1. Gebeliğim midem öyle yanmıştı mide asidimin yükselmesinden bogazım tahriş oldu geçmeyen faranjite yakalandım 3 ay sürdü doktor en son nexium verdi gaviscon fln asla etki etmiyordu. Sonra bogaz acım geçti tek basına mide yanmasıyla bi sekilde bas ediliyor hiç merak etme yüksek yastıkta yat bol su iç yatmadan 2 saat önce en az yemek yemeyi bitir cok domatesli salcalı bulgur acılı veya baharatlı seylerden uzak dur zaten miden yandıkca sana uyarı veriyor “bunu yeme” diye. Bi sekilde geçiyor hatta en ilginci hamileliğimin son haftaları hiç hamile değil gb hissediyordum artık mide yanmaları hersey bi durmuş gibiydi. Şu anda da hamileyim 12 aylık bebiskom var cok korkuyorum bisey olmaz ins normal geçer hepimizimki
benimmdunyamm aylinnntrhn valla midem bulansa daha iyi en azından kusunca geçiyor 6 haftadan 25 haftadaya kadar kustum tam rahatladim dedim 🙄🤣midem yanmaya başladı ama mide yanmasi çok kötü resmen boğazıma kadar yanıyor
Ozlemsarap Haftada 1 2 gün oldu aha dedim hamilelik böyle geçmemeli sonra bi tur kesildi şuan 27 haftaligiz yine 2 3 gündür mide borumu afedersin geğirme isteği geldikçe dehşet yanıyor 😔😔 renne surup verdi doktorum ögunden sonra 2 ölçek icebilirsin günde 4 öğüne kadar da kullanabilirsin dedi ama eğer belirli bi ogunden sonra oluyorsa atıyorum akşam sadece akşamları yemekten sonra iç dedi
1kedi1beybi Ben 12. Haftamdayim keşke midem yansaydi bütün içim yanıyor, ağzımda da sürekli zehir gibi bir tat hissediyorum. Özellikle yemeklerden hatta akşam yemeğinden sonra daha çok hissediyorum
aylinnntrhn Nilperisi yaaa canım cok geçmiş olsun çok teşekkür ederim önerilerin için🧡inşallah bu defa sen yine aynı şeyleri yaşamazsın sağlıklı huzurlu bi gebeliğin olsun inşallah 🥹