1kedi1beybi hiç bir sorun olmadı ameliyat normalden sezeryana dönünce genel anestezi oldum mecburen ama uyandığım da ilk kalkista ne baş ağrısı ne farklı bisey yaşamadım dikişler çabucak iyileşti eve geldiğimde bebeğimle kendim ilgilenebiliyordum 5.gun genel ev işleri temizliğini vs yapmaya başladım bile. Aysegul hanım her kontrolde doğum öncesi sonrası çok sakin naif yaklaşıyor ayrı bir guvenm var ona açıkçası doğumdan hemen sonra normal olmadı diye üzülürken ben dikislerine güveniyorum araya 3 yıl koy ve ikinci çocuğun olursa emin ol.normali denersin demisti.simdi de biraz beklicem eğer bebek gelmezse öle sezeryan olucam zaten