Gamze46 36+3 bugün bebeğimin 2.700 Gr olduğunu öğrendim 1 buçuk hafta sonra sezeryan günü verildi doğuma kadar 3 kilo olurmu acaba kızlar bu haftada sizde bebek kilolari nasıl
beyzanuruzumcu8087 Gamze46 bizde 36+4 olduk haftaya Perşembe sezerya günü vericek oğlumun kilosuda 2500
AselLinaMom Gamze46 36+1de gittim 2550 dedi bana az gibi geldi sanki ama doktorum hatasıyla uyumlu dedi sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil 🥰🤲🏻
Gamze46 Eslem_1 Canım sürekli kayiplarim oldu doktorum riske atmayalım dedi ilk oğlum 37 de 1.900 doğmuştu
busrafsar Benimde 36+0da iki kez ölçüm yapıldı ikiside farklıydı 3200 dedi diğeride 2800 dedi ama 2800 olan doğru gibi geldi sağlıklı olsunda keşke banada gün verseler yarın kontrole gidicem sorcam doktora
Gamze46 busrafsar Yarın gittiğinde verirler belki canım tek sağlıklı sıhhatli olsunlarda zayıf bebeğe bakmak çok zor oluyor o yüzden merak ettim bende canım ilk bebeğim 1.900 doğdu kucağıma bile almaya korkardım bir yeri acıyacak die
Deren12 37+1 de 3120 kg dedi doktorum 35 te gitmiştim 2800 demişti hızlı kilo alıyor son ayda üstüne ben 2 kilo verdim o dönemde sıcaktan 3 kilonun üstüne çıkar bebeğiniz