155598 aynı durumdayım
Yarın 37+4 .pazartesi çatı muanesi oldum. Çok güzel rahat gecti 2 saniyelik bişey zaten çatin müsait normale dedi cuma gel belki yatış veririm dedi. Yarın duruma göre doğum olabilir , heyecan , korku hersy birarada. Rabbim hepimizin sağlıkli sihatli bebeklerimizi kucağımıza almayi nasip etsinn inşallah. Bol dua edelimmm