1tazeanne1tazebaba Kızlar 21. Haftadayım beyaz sulu akıntım vardı bugün bu fitili verdi doktor kullanan var mı bebeğe zarar verir mi kullanmalı mıyım
ftmm38 1tazeanne1tazebaba bana da vermişti doktor ama çok saçma bir fitil girmesi zor pek faydalı olmadı
La_le 1tazeanne1tazebaba ben kullandım canım geçti ve çok iyi bı fitil bebeğe zarar olsa doktor vermez zaten
Nesliihang Biz doktor değiliz ki zarar verip vermediğini bilemeyiz. Bende o haftalarda kullandım bende işe yaramadı açıkcası hamileliğimin naşından beri yeşil akıntım var 2 kere kullandım donaxyl 1 hafta kesti aonra başladı ama sizde geçer inşallah
1tazeanne1tazebaba Nesliihang kullananlara deneyimlerini soruyorum canım sende kullanmışsın geçmemiş bunu anlamak için doktor olmak gerek miyor ki
cerenida Bende kullandım canım 6 adet Bi sıkıntı olmadı şükür. Ama bende pek işe yaradığını söyleyemem sonra gyno lomexin yazdı o geçirdi.
SunnyG Böyle sorulara çok şaşırıyorum. Doktorun bi bildiği var ki vermiş. Zararı olsa zaten vermez. Ayrıca tecrübe sormamışsınız, direkt bebeğe zararı var mı diye sormuşsunuz. Biz evet Zararı var desek kullanmayacak mısınız?