Zeyna27 o haftalarda ağrılar, yalancı savcılar çok çok normal. Vücudunuz kendini doğuma hazırlıyor, rahminiz büyüyor ee vebekten zaten organlar sıkışık oyuzden merak etmeyin çok çok normal. Düzenli sancilariniz olmadığı takdirde tabi yinede Dr a görünmekte fayda var zaten haftada 1 cagirilmaya başlarsınız