Dyg___ Korkma korkma, aksi giden bi durum olsa zaten doktor belirtir. Güzel düşün ki her şey güzel olsun. 🥰 Amiin İnşallah tüm gebeler sağlıkla yapsınlar doğumlarını, bebişlerini sağlıkla alsınlar kucaklarına 🙏🏻🙏🏻🥰 Benim sezeryan tarihime 1 Temmuz demiştik en son doktorumla fakat Pazartesi gün ki randevuma bağlı her şey, belki daha önceye alabilirmiş tarihi o yüzden heyecan yüksek 😇