Minikmucizemsiniz2 Hanımlar 38 haftalık ikinci bebeğimi bekliyorum doktor herşey normal her an gelebilir bir kaç gün bekle diyorlar bende artık doğurmak istiyorum çok ağır geciyo artik sizce napmaliyim normal doğum olucak ilk bebeğim 38+6 da doğdu