-silinmis110- Sezen yok canım ya bu da nerden cikti ilk kez duydum ben ilk hamileligimde yaptim hic birsey olmadi bundada yapiyorum batil inançtir yapacaksan yap bence 😍🤗🤗
Ebru_krm_mrt Ben 8 aydır deli gibi örüyorum ne sakıncası olabilir ki önceden böyle kıyafet alma rahatlığı mı varmış annelerimiz ninelerimiz hamile olduğunu anladığı gibi örmeye başlarmış çocuğuna😊😊 Ayrıca bana terapi gibi geliyo vallahi 😃😃
Sezen Sedafirat Benim de duyduğum birşey değildi şimdiye kadar ama geçen bi abla örme bebeğe zarar filan deyince aklıma takıldı
Sedafirat Sezen bende öyle bisey yoktur ya annelerimiz bize hamileyken çok örgü ormmus yani hepimiz saglamiz çok şükür bi de normal doğum yapmışlar yani
Denizim Ay bu batil inanclar inanmak istemiyorum hicbirine ama etkileniyor insan☹ Bugun seftali cilek yedim ama nasil dikkatli asla bir yerimi kasimamaya calisiyorum,koklamamaya calisiyorum 🙈insanin psikolojisini bozuyorlar ya
Naznaz Sacını kestirme ömrü kısalır. Ona buna dokunma lekelenir. Yüzüne kahve sürme bebeğin yüzünde kara olur şimdi de bu mu çıktı 😳 ikinci hırkasına başladım devam da edicem terapi gibi bişi örgü insanlar ne diyeceğini şaşırmış artık 😳
EbruEgemen1123 Bende başlamıştım bişeyler örmeye sen örme dediler de anlam veremedim. Açıklama yoktu ama sezdim bi batıllık olduğunu 😂 Sonrada bıraktım hevesim kaçtı kaçırdılar 🙈🙄
Merve240317 Kızlar ilk zamanlar örün ama son 2 ay yapmayın derim. Ben battaniye ördüm bebeğime bileklerimin ağrısından uyuyamadım son aylarda bileklerde içten ödem oluşuyormuş zaten örgüde karpel tünel sendromuna yol açtı şimdi geceleri ellerim kaskatı oluyor. Kısa süreli yapıp bırakın. Batıl kısmıda çok saçmaymış ben 39+6 oldum koca battaniye ördüm bilek dışında bişey olmadı 😂