Nur8sonmezz Kızlar geçenlerde kanla demirim düşük olduğu için takviye yapıldı ondan sonra doktorun verdiği ilaçları kullanıyorum ama halsizlik uyku çok oluyor ilaçlardanmı yolsa kendiliğimdenmi oluyor anlamadım bu ilaçları kullanan varmı aranızda https://resimyukle.io/r/i3Pml2SggC
Kiraz1112 Bunları gebelik boyunca kullanırsın büyük ihtimalle ben sadece decavit kullanıyorum benim vitaminlerin herşeyim normal ama uyku hali bende bile oluyor o gebelikten kaynaklı bence. İhmal etme ilaçlarını düzenli kullan.☺️
Nur8sonmezz Kiraz1112 öyle yapmaya çabalıyorum 😏 bir kaç gün önce kuzenimin düğünü vardı ya onu hala üstümden atamadım halsizim yada normal halsizlik oldu ben ilaçlardan diye psikolojik olarak etkiliyorum kendimi 🙈
Kiraz1112 Nur8sonmezz hiç öyle düşünme zaten kansızlık varmış o yüzden kullanman gerekiyor kendin için özellikle.sana faydası olur her zaman zararı olmaz.
Nur8sonmezz Kiraz1112 artık her ilacı içtiğimde kafamda enerjim yerine geldi oh diyip etkilememeye çalışıyorum kendimi 😂😂