gammzeeaa Bir yıldır cocuk istyorm ocak ayında ilk tahlilimi verdim hersey temiz çıktı simdi hsg girmem gerekiyormus zor oldgunu söylüyorlar simdi merk ettigim şu bu zorluğa değiyor mu kesin bi sonuç veriyor mu yoksa sadece icimde şüphe mi kalmycak daha önce girenler tecrübesi olanlar bilgi verebilir mi
milatlas13 gammzeeaa benim anestezi ile olmustu,anestezi etkisi geçtikten sonra adet sancısı gibi cok yogun bi ağrı yaşadım ama arastırdığım kadarıyla agrı yaşayan çok az insan var,korkmayın yani.
gammzeeaa milatlas13 iyi cok şükür hsg den hemn snra korunun hamilelik olursa riskli deniyor sizde bir sorun olmadı mi
milatlas13 gammzeeaa aa yok kuzum,hiç duymamıştım böyle bi şeyi de,ben filmi nisan 1de çekinmiştim, yumurtlamam da nisan 4-6 gibiydi. direkt tutmuş. Allah’a şükür bebeğimle ilgili hiç bi sıkıntımız yok.
milatlas13 gammzeeaa biz sadece filmden sonraki 2-3 gün ilişkiye girmedik, o da benden kan cok gelmişti,çok ağrılı geçmişti ameliyat sonrası.
gammzeeaa milatlas13 bnm ilkte açılmadi ikinkere çekildim cok kanaman olursa gel dedi ama olmadı şükür iki gündür iyim çok şükür ama duydklarm beni korkuttu korunsam ni acaba diye düşündüm