Dmrasln kesinlikle önce sağlıkla bebişlerimize kavuşmak hatta çok kilo almaması bence gayet iyi ben aşırı kilo istemiyorum doğumu kolay olsun diye doktorun neden az demiş anlamadım benimki haftasıyla tam uyumlu demişti senin bebeğininde maşallahı var herkesin o civarda zaten 🥰