De25 28 haftalık hamileyim Yüzümde koyu renk lekeler oluştu yanaklarimda yuvarlak ve hayali bıyık gibi leke canım çok sıkkın Ne yapabilirim
Deletedmom73711 De25 Güneş kremi kullanıyor musun, hamilelikte oluyor ama sonradan geçiyor üzme kendini Evde dahi olsan iki parmak kuralına göre güneş kremini sür, dışarıda şapka takmaya çalış
[silindi] De25 evin içinde bile güneş kremi kullanın. Eğer devam ederse ancak emzirme bittikten sonra leke ilaçlarına başlayabilirsiniz
Gezgin4592 De25 hiç bilmiyorum bakkalım doğum yaptıktan sonra toparlanmazsa cildiyeye falan başvurmak 🤷😐
Gezgin4592 Benim normalde de cildim çok pistir yaz ayları geldimi hiç yüzüme iyi gelmez bide hamilelik te eklendi kaliji olur diye korkuyorum 😐🤷
[silindi] De25 hadi yaa o zaman lekeyle çok uğraşırsınız malesef leke tansiyon gibi kronik bir hastalık sürekli bakım gerektiriyor. Gebelik sürecinde en azından güneş kremi kullanarak çoğalmasını önleyebilirsiniz. Emzirmeden sonra da dermatoloğa görünün mutlaka