Ozlm0916 ıyyy bu insanlar herşeyi çok biliyorlar vajinayıda kesiyorlar biçiyolar dikiyolar herkes normal yapmak zorunda değil, evet çatım müsait değildi sezeryan oldum ama çatım müsade etseydi de normal doğım istemiyordum artık çünkü yapamazdım. Benim kendi annem demişti bana sezeryan yarım insan diye o zamanlarda tabi normal düşünüyordum kesinlikle sezeryan olmam diyordum çok büyük konuşmuşım 😂