Kullananda var doktoru tavsiye etmeyende birde özgeçmişinize göre veriyor doktorlar. Ben Ocaktan beri folik asit kullanıyorum bir kere kayıp yaşadım ona rağmen bırakmadım o yüzden doktorum bana fazla geleceğini söyleyip vermedi. Ama onun dışında çoğu hamile kullanıyor.