Ada_1 Bizde 26haftalik olcaz yarın doktorum 3eylul de alırız dedi bende erken gelirler diye korkuyorum 😔 hala çalışıyorum benimde eşimden başka destekcim yok hamiledir bı kap yemek götüreyim diyen olmadı temizligimi yemeğimi herşeyimi kendim yapıyorum Allah yardımcımız olsun