Selam hamile anneler ben gibi kaç kişi var pek bilmiyorum ve ilk çocuğum olduğu için de çok kafam karışık şuan 36+4 aylık hamileyim haftaya cuma da sezeryanla doğuma giriçem geçen hafta gittiğimde kızımın kilosunda sıkıntı vardı şuan toparlamış biraz en Son gittiğimde 2500 gramdı benle aynı zamanda doğum yapmış veya bu durumu yaşamış tecrübeli anneler cevap verirse çok sevinirim internete yazılanlara insanın pek de inanası gelmiyor ama hem sabırsızım hem de korkum var ama şuan bile doğurmak istiyorum o derece sabırsızım