sendekimsinnn Kızlar ağustos sonunda doğum yapıcam inşallah amaen çok nr kullanılır bilmiyorum kaç tane tulum kaç tane zıbın ,alt üst takım almam lazım veya en çok hangileri kullanışlı oluyo yardımcı olursanız çok sevinir
Fatma-onal sendekimsinnn ben 5 tane 5 li hastane çıkışı aldım bir kaç tane zıbın altına patikli pijamalar aldım geri kalanını 3-6 ay alıyorum 6-9 aldıklarımda oluyor
byzogrtmn sendekimsinnn valla ben de ağustos sonu yeni doğan için çok almadim ağırlıklı 0 3 ay aldım. Tabii tecrübeli anneler daha iyi bilir
Emineklccc sendekimsinnn bence en büyük tavsiye bol bol askılı zıbın ve muslin örtü almalisin gece uyuturken de 2 3 takim uzun kollu patikli takim olursa yeter fuzuli biseye gerek yok büyüyorlar zaten gün gün
alonee sendekimsinnn bende Ağustosta yapıcam. Zıbın, ince tulum bol bol aldım. 0-3 ay az al istersen çok giyemiyorlar. 3-6 ay aldım bol bol. Müslin örtü aldım 3 adet dışarı çıkarsak yada kundak yaparsam onla yapıcam hava çok sıcak olacak. Alt üstleride ince aldım ben bir iki tanesi uzun kollu diğerleri yarım kollu zıbın şeklinde. 6-9 olanlarıda kalın aldım Ocak ayına denk geliyor. Böyle :)