Kızlar 40. haftam 18-19 temmuz oluyor. Doktor da tahmini doğum tarihi o zamanı söyledi ama ya 39 da doğurursam da bayrama denk gelirse diye çok stres yapıyorum 😂🤦🏻♀️ Doktorum izinde olucak gelmesi için +1500₺ para verilmesi gerekiyor onu da içim el vermiyor. Annem köye gitmesi gerekiyor diyo bana bi şey olursa anında gelirim endişelenme ama gel bi de bunu bana anlat 🤷🏼♀️😂 benimle aynı durumda olanlar var mı sizde durumlar nasıl?