sgok 20.haftanın sonlarına geldik. Normalde hareketlerini hissediyordum dünden beri hissetmiyorum. Yarın kontrolüm var ama korkuyorum zaman geçmek bilmiyor. Normal mi
sgok zeynepdurunun_annesi yarın kontrolüm var normal sartlarda da dünden beri icim rahatsız doktorum izmirde ben cesmede yasıyorum hop diye de gidilmiyor 🥺🥺🥺
sgok zeynepdurunun_annesi malesef ilgilenmiyorlar burda en son kanamam olduğunda acile gitmiştim düşük yapıyorum sanmıştım dehşet bi kanama ordan da sevk etmislerdi doktor kıtlıgı cekiyoruz çeşme’de (biraz kıpırdanmalar hissettim neyseki.Yarın ola hayrıola…)