Merhaba güzel anneler 19 haftalık gebeyimmm. Sabahtan kasıklarımda ve sağ arka da belimle sırtımın arasında bi noktada keskin bir ağrı var. Kasıklarımda ki regl sancısı gibi parol içtim geçmedi. Doktoruma mesaj attım geri dönmedi şuan hastaneye gidemiyorum eşim çalışıyor kızımı bırakacak kimse yok. Bu durumu yaşayan var mı? ne yapmam lazım ne gibi sebepler den olur bu ağrılar