Ummu07 Merhabalar şuan hastanede yatmaktayım tecrübelerinize ihtiyacım var. Dün gece kanamam başladı doktor iğne hap verdi ve serum tedavisi uyguladı. Gece 3 den beri kanamam yok şükür ama çok korkuyorum hala. Yaşayan varsa bana yardımcı olabilir mi lütfen
aslhankrhan94 Ummu07 Canım o haftalarda benim de oldu. Fitil kullanıp atlattık çok şükür. Stres yapma dinlen bol bol
[silindi] Ummu07 düşük risklerinin %1 i düşükle sonuçlanıyormuş üzmeyin kendinizi. Ben de çok hırpalamıştım kendimi 2 hafta kendime gelemedim ama atlattık
Sngl_12022 Benimde oldu 1 gece hastanede kaldim serum falan verdiler daha sonrasinda ilac ve dusuk önleyici igne kullandim
Ummu07 [silindi] Her an kanama olacakmış gibi geliyor uyuyamıyorum hala umarım öyle olur 🙏 hepimiz sağ Salim alırız kucağımıza
Sngl_12022 Ummu07 bi kac gun kahverengi leke seklinde devam etti sonra bitti 41. Haftada normal dogum yaptim