Karanfilsokak 10 gün önce acile gittim keseye 5 haftalık demişti üstünkörü bakıp bugünde 5 haftalık dedi kendi doktorum ve bebeği göremedi henüz. Sizce bır sıkıntı mı var 10 günde değişmez miydi kese büyüklüğü
ogrencianne35 Karanfilsokak ilk dr gittigimde 6+2 di. doktor 10 gün sonra gel ddi 7+2 de gittiğimde kziimin kalp atışını duyduk
Zuzununannesi01 ogrencianne35 canım 6+2 de gittiğinde kesede bebek görünüyor muydu diğer gittiğindemi göründü
Karanfilsokak Zuzununannesi01 hayır bebeği göremedi doktor geç döllenme olabilir dedi normalde 6+5 görünüyordu ama kese 5 haftalık dedi 10 gün önceden başka bir Dr. 5 haftalık demişti boş gebelik diye korkuyorum inşallah geç döllenmedir içim içimi yiyor
ogrencianne35 Zuzununannesi01 hayır 6+2 de sadece kese vardı 7+2 de kalp atışı da duyuldu 6+2 de hatta kese boştu çok üzülmüştüm