[silindi] birden bırakmadan bırakılmıyor sonrasında bir taneden bir şey olmaz deme aslaaa 6 ay geçse de 1 taneden bir şey oluyor. Ben bırakmamıştım hamileliğin ilk aylarında çok çok zorlandım. Zaten psikolojik olarak bir değişik olabiliyorsun bir de sigara mahvetti. En iyisi önce bırakmak. Birden kesmen lazım 2-3 kilo al ya verirsin bişey olmaz. İlk 3 gün daha zor sonra ara ara gelecek hızlı gidecek içme isteğin