ikimelekannesii22 Elim çizildi ama kanamadı 1 doz aşım var 2yi bu ay olucaktım bi sıkıntı olurmu tedirgin oldum😒
Ozlemyusuf ikimelekannesii22 sağlık ocağındaki hemşirenizi arayıp bilgi alabilirsiniz belki erken yapar 2.dozu
benimmdunyamm ikimelekannesii22 sanmıyorum birşey olacağını bir doz olmuşsun zaten ben hamile değilken elimi jilet kesti bir doz vurdular yeterli gelmişti