Kızlar son 5 günüm kaldı doktor sancın gelmezse salı günü yatış yapıp suni sancı vericez dedi yatış kartı verdi. Dün akşam iç çamaşırımda hafif ıslaklık vardı şimdi gene ıslaklık olmuş suyum mu sızıyor normal mi başına gelen var mı yada suyum böyle geliyor olabilir mi yardımcı olurmusunuz