Yisenturk İlk trimesterda halsizlik ve mide bulantısı vardı bende de. Ama dördüncü ayda ilginç bir şekilde daha da artmıştı halsizligim sonra 20.haftaya doğru toparladım şimdi 25 +1 oldum yine var ama sanırım havalardan kaynaklanıyor. Biraz daha sabredin bosverin işler kalsın şuan dinlenmeniz gerekiyor, vitaminlerinizi düzenli alın, bol bol su için.