Nesrinmelih Merhaba! Kizlar kac haftalik sezeryan gunu verdiler bana 39+2 cok gec gibime geliyor her an tetikte duruyorum agrim baslarsa die 37+3 olduk .
TugceArslan Nesrinmelih İlk gebelik mi ikinci gebelik mi? İlk gebeliğimde 41. Haftaya kadar bekledik ama ikinci gebeliğimde 38. Haftaya kadsr bekleyecek doktorum
Laylaycizi_96 Nesrinmelih sakin ol stres yaptırma kendini henüz acılma yada nst de sancı yoktur görseydi daha erkene alırdı bügünlerin tadını cıkar cok özleniyor hamilelik günleri
Nesrinmelih Laylaycizi_96 sanci Laylaycizi_96 sanciya yada acilmaya ve ultrasona bakmiyorlar en son 20 haftalik baktilar danimarkadayim burda boyleymis🙈 sadece kalp atislarini dinliyorlar
TugceArslan Nesrinmelih 39a kadar genelde bekletmiyorlar. Ama bebek ne kadar kalırsa o kadar daha iyi. Günler zor geçiyor biliyorum
Laylaycizi_96 Nesrinmelih bizde 37 haftalıgız normal dogum bekliyoruz anne karnında bebegin bir günü dısardaki bir haftaya eşitmiş yani ne kadar kalsa o kadar iyi