Havvadr Asl_aksu Ben 5 ay full kanama yaşadım düşük tehlikem vardı rahim ağzı kısalığı varmış bu yüzden bu kadar kanama yaşamışım
Tuba000 Hafta da hafif lekelenme şeklinde oldu progestan kullandım şuan iyi şükür. Bebeğin eşi aşağıda dedi doktorum ondan kaynaklanıyormuş.
Asl_aksu Banada ilişki de bazen olabilir dedi kanama geçene kadat kullan dedi anlamadım gitti neden oluyor
Asl_aksu Doktor bana bişey demiyor ilişki sırasında olabilir dedi sadece ilk lekenlemede iyne vuruldum 2 incide iyne fitil verdi bu seferde öyle dedi kullan dedi onları kan gecene kadar