Kizlar ben 35+4 haftamdayim 26kilo aldim. Benim gbi fazla kilo alan var mi
Ilk aylar düşük tehliken var sürekli yatacaksin demisti doktor ve 4aylik olana kadar hep yattim, yok bebek rahme yakin ayağa kalkma etme dedi sürekli ye iç yat oldu. Hamur işi fln da cok tükettim. son 1aydir dikkat ediyorum 2kilo almışım diyet de yapiyorum bu defa çocuk zayiflayacak die korkuyorum