Bukett- Gebelikte multivitamin kullanan varmı varsa hangi marka kızlar şuan demir D3 kullanıyorum 25 haftalığım Multi vitamin kullanmak istiyorum bebeğe faydası olduğunu duydum
Ezgiduru Bukett- ben imom kullanıyorum 1 aydır falan öncesinde innate kullanıyordum ikisinin de icergi aynı innate yi bulamadım imom aldım o şekilde
[silindi] Bukett- pregnacare kullanıyorum ekstradan demir de folik asit de vermedi hepsi var içinde dedi
Bukett- Ezgiduru bilmem folik asit demir D3 dışında ilaç kullanmadım şimdi kendim alıp içsem acaba fazla gelirmi o yüzden emin olamıyorum
Ezgiduru Bukett- sanmam yani 12. Hafta da veriyolar genelde. Bu benm ikinci gebelik ilkinde de 12 de baslamistim
Ezgiduru Bukett- 34+4 um su an . Vala ilk gebelikte ben hiç kullanmadım ama bu gebelikte çok ağrım oluyor başladık o yüzden