Mehtapkz evet ilki sezaryen di.ama doktor herhangi bir yapisiklik olduğunu söylemedi, inşallah olur seninde merak etme, ben çok stres yapmıştım artık.sonra ehliyet sinavina hazirlandim sinavdi direksiyon dersi derken hamile kalmayı aklımdan cikarmistim işte tamda o zaman hamile kalmışım,