Gizem51 canım kaşıntı için doktoruma gittim karaciğer enzimlerime baktı normal çıktı .. cildiyeciye yönlendirdi bende hamilelikten dıye gitmedim .. zytctex diye bir kasıntı ilacı var onu kullanıyorum geçiyor ama devamlı da kullanmak istemiyorum .. şişmeye gelince tuzlu biraz yitiyorum belki ondan olabilir sen hiç yemiyormuşsun masallah çok iyi .. acaba nezamana kadar böyle devam eder şişkinlik..