Sağlık ocağı çağırdı bebeğim 41 günlük. Ankara’dan 2.istek geldi risk var mı yok mu bilmiyorum sadece talep açılmış dedi hemşire. Neye bakılıyor dedim sma dedi. Risk olursa napicaz dedim bilmiyorum denildi. Risk olursa ararız yoksa aramayız zaten dediler. Çok korkuyorum napicam bilmiyorum çok korkmaya başladım kizlar. Umarim tahlil 2.ye istenmiştir sadece risk yoktur lütfen dua edin 🥺🙏🙏