Qwwertyvjh Demir,magnezyum,kan ilacı, enfeksiyon ilacı idrar için,omega 3 derken heryer hap oldu ya bide normalde ben ağrı kesici bile içmem yani zararlı diye artık midem bulanıyo 35. Haftam bitiyo bu haftada olupta bu haplara devam eden var mı
Allahkahretmesin1 Qwwertyvjh Sizin keyfinize göre değil ya bebek için önemli ki doktorunuz vermiş kimisi hiç kullanmaz ama size onlar uygun görülmüş doktorunuza danışarak bırakın bırakacaksanız
tunaliseray Qwwertyvjh bende yeni 35. Haftaya girdim bugün. Multivitamin, demir ilacı ve d vitamini hala kullanıyorum. Son bir kaç gündür benimde mide bulantım başladı. :(
KkubraOz Qwwertyvjh valla bende bi dünya hap kullanıyorum severek içmiyorum daha 20+4 deyim ama bebek ve benim için gerekli ki doktor verdi. Zaten az kalmış doğumunuza sabredin. İlaç verilmesinin sebebi var sonuçta.
Emossk Qwwertyvjh son 10 gündür kan ilacına başladım 36 dayım bu arada sadece ocean mummy 5.aydan sonra kullandım 1 aya yakındır da kalsiyum ve magnezyum içiyorum çok şekerli geliyorlar bana midem zor aliyor
Qwwertyvjh tunaliseray eczacı ben 30. Haftalardan sonra bıraktım kullanmayı dedi o biraz kafamı kurcaladı
tunaliseray Qwwertyvjh doğuma kadar kullanmamı söyledi doktor, hatta doğumdan sonra da vitaminlere devam edicekmişim. Bırakmayı düşünmüyorum da bir kaç gündür zorluyor işte.
Usnac1995 Benim ablam doktorun verdiği ilaçları da hiç kullanmadı, testleri de yaptırmadı. Eski usül gitti doğurdu öyle de sağlıklı doğdu ki 😂 bende sizin gibi zararlı gibi hissediyorum bu kadar ilaç. Ama abşam gibi de olamıyorum aklım kalıyor
Qwwertyvjh Usnac1995 bende tam o çizgideyim eskiden byle ilaçlar mı varmş diyorum bi bi diyorum ya bişi olursa
Merveofs Ben de dediklerinizi hepsini kullanıyorum ama birkaç gündür baya baya aksattım vicdan azabı çekiyorum. Sonuçta kendimiz için değil bebek için kullanıyoruz onları
kuzeymomsss Qwwertyvjh hamilelikte 5 veya 6 tane hap kullandım. Bebeğimin sağlığı için, yapacak birşey yok
Elif0080 Qwwertyvjh Sanki aklımı okuyup yazmışsınız.. Hayatımda o kadar az ilaç içerim ki normalde en sevmediğim şey ama şimdi kocaman kocaman haplar içiyorum. Özellikle demir ilacı ilk haftalarda beni mahvetti 😔 ilaçlara alıştım desem yalan olur ama içmesem bu sefer vicdan azabı çekeceğim ya bebeğim yeteri kadar gelişmezse diye 🤷🏻♀️ eskiden çoğu şey organikmiş takviye almaya çoğu zaman gerek kalmıyormuş ama şuan içtiğimiz süt yediğimiz peynir bile şüpheli 😒 o yüzden ilaçları kullanmak gerekiyor sanırım.. Allah hepimize sabır versin, miniklerimiz sağlıkla doğsun diyelim 😂
Qwwertyvjh Elif0080 Amin İnşaAllah gerçekten birdaha hap görmeyiz İnşaAllah rabbim sağlık versin 27 yıldr içmediğim ilacı 7 ayda içtim 😅
CiCi_BeBe_AnNeSi Qwwertyvjh bana neden bu kadar ilaç vermiyorlar bn sadece bı vinalac kullanıyorum 🤔🤔 24+3
Qwwertyvjh CiCi_BeBe_AnNeSi benim kanım düşük 16. Haftada demirle kan ilacına başladı o araada omegayıda verdi magnezyumuda 24. Haftada mı ne vermişti
[silindi] Qwwertyvjh haklısınız bi de hepsini akılda tutması falan 3 ayda baydı beni de zaten alerji ilaçlarım vardı bi de bunlar eklendi ama kronik hastalığı olup hayatı boyunca ilaç kullanmak zorunda olanlar var diyip avunuyorum
Boniboncuk Qwwertyvjh iilk günden beri progestan, coraspin, kan sulandırıcı iğne kullanıyorum Bunlara ek omega 3, demir hapı, magnezyum
gkbyza Qwwertyvjh balık tüketmediğim için omega 3 e mecburum. Kas ve eklem ağrılarım için magnezyum içmezsem ağrılarım başlıyor.. d vitaminim çok düşük çıktı damla kullanıyorum.. kan değerlerim de zira düşük olduğu için demir ilacı kullanıyorum.. yani bazı hap ve takviyeler mecbur 🙄