Nuray811 Nasıl hissediyorsunuz hanımlarr bu arda normal doğummu sezeryan doğmmu belli oldumuuu benim olmadida 🙋♀️nasil geçiyor hamilelikkkk🤰
Birannne Nuray811 son 25 benim de ama bana 15 gibi geliyor sanki Haziran sonu gelecekmiş gibi :):) 37 oldum sıcaklardan buharlaşıyorum resmen onun dışında ağrım yok :)) hayırlı doğumlar hepimize