Bən bazen haraketini hiss ediyorum uyumaya gidince 15 16 haftalığımda. Doktorum söylediki 20 21 haftalığında hiss olunuyor adeta . Amma şimdi hiss ediyorsan çok iyi . Çünki bebeyim çok haraketli durmuyor sakin 😁
Şunuda söyleyimki dinlemeyin kimseyi hiss ediceksiniz her şey sabr gerektiriyor💚