Eda272780 metrolife hastanesi esra ünal mükemmel bir doktor. Sezaryenimide onda oldum ve ne bi bel ağrısı ne bir ameliyat yerim ağrımadı. Kim dikiş yerimi bile görse çok güzel kapatmış bizimki çok kötü diyorlar😊 birde bülent sezgin diye bir doktor var tam metrolife hastanesi yanında kliniği var oda çokk bilindik çok iyi bir doktor. Academia hastanesinde fatma çetin pelit diye bir doktorda var oda rahim ağzımda yara vardı o yaktı çok memnunum onuda çok söylerler.