Ebrudelibasan Kızlar 32 haftalık hamileyim bebeğim çok hareketli sanki içerde uyuduğu zaman yok gibi ayaktayken bile devamlı hareket halinde Buda biraz ağrı yapıyor bi sebebi var mıdır yoksa normal mi
AyMeh94 Ebrudelibasan merhaba canim.evet bendede oyle 30 haftadayim.ama cok haraketli.canim haraketli olmasi iyi.korkma.
Ebrudelibasan AyMeh94 normalde bu haftalarda artık hareketlerinde azalma olur diyorlar ama çok şükür sağolun içimi rahatlattınız
AyMeh94 Ebrudelibasan evet oyle diyorlad.bebis buyudukde yeri darlaniyo o yuzden haraketleri azalma ola bilir.ama bende deprem hibi oluyo hala.gorelim inwallah.Allah saga salim kucagimiza almayi nasib etsin i sallah.bufun hamile kadinlarin hepsine Allah yardimci olsun