tulin_yldz17 nasıl böyle bir şeye razı geldiniz siz kontrol için diyorsunuz doktorun bakmamak ya da erken deme gibi bi lüksü yok kese görünmüşmü kalp atışı var mı ya da sağlıklı ilerliyor mu hiç mi merak edip kontrol edilmek istiyorum demediniz her denilene razı gelirsek 13 hafta olmuş farklı bir durum olsa Allah korusun zehirlenme ihtimaliniz bile var yani başka doktordan randevu alıp gidebilirdiniz de bu zamana kadar nasıl durdunuz gerçekten çok şaşkınım ben 2 3 haftada bir mutlaka giden bir insanım şu an hareketlerini hissettiğim için içim çok rahat sadece ayda bir gidebilirim ama sizin durum çok farklı