OzgeSyr_ Arkadaslar ınstgramda veya baska bır sıteden bebek cıkolatası ve magnet yaptırmak ıstıyorum onereceğiniz sayfalar neler cıkolatayı ne zaman yaptırmak uygun olur doğum ağustos
Efemom2 OzgeSyr_ burda hep çikolatadeposunu öneriyolardo bende ordan yaptırmaya karar verdim bizimde Ağustosta zaten hemen geliyomş agustosta siparş Vericem ben bu havalarda muhafaza etmek zor olabilir temmuz sonu fln verebilrsnz sizde
SerraveAnnesii İnstagramda onuratasarlat sayfasından magnet, çikolata yaptırdım memnunun çikolatanın tadı çok hoş 😊