Mery_44 prilam yazdırdım ama pek bir etskisi yok bende benim normal tiksinip bulantı değil mesela canım x yiyeceği aşırı çekiyor ve çokta açım o önüme geliyor hevesleniyorum tam ağzıma alıp çiğnemeye başlayınca çıkarıyorum tutamıyorum bile herşeyde böyle