Fidan97 18+3 olduk . Sabahları tekmeyle uyandırmaya başladı , tansiyonum düşüyo nerdeyse hergün . Bazen bulantım ve şişliğim oluyo . Kızıma hamileyken her sabah banyoya koşardım ama şimdi sadece bulantım oluyo o kadar . Bide biraz çabuk yoruluyorum .