Nurklcc Arkadaşlar geçen ay film çektirdim bata 3 gün var kasıklarım da agrı var insallah hamileyimdir sizde nasıl oldu belirtiler
Elif0211 Nurklcc Şubatın başında çekildim bende canım mayıs ayında hamile kaldım çok şükür şu an 7+3 teyiz.♥️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Duygucancan Nurklcc amin 🙏 cok fena uykum geliyordu heryerde uyuyabilirdim kabızlık yaptı bide şişkinlik